morgooon

God morgon allihopa, haft en bra vecka än så länge? :) min har varit lyckad iaf.
Jag ringde precis till körskolan och kollade ifall de fanns platser kvar till teorin, jag trodde inte jag skulle våga :p men det gjorde jag!
Tänkte ge mig ut och springa, det får nog bli en runda i kohagen haha. Klockan är för mycket nu, folk börjar sluta skolan och då är det pinsamt om jag är ute och springer när de åker hem från skolan. Hahah, sån är jag.
Hoppas ni får en fin dag :) / Cissi ♥
charmig morgonbild... innan jag tog bort allt smink under ögonen såg jag ut som en blandning mellan lilla my, en tvättbjörn & pochahontas. Men nu äre bara lilla my kvar, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0