hurtiggubbe!

jag gav mig ut och sprang! hade tänkt göra de imorse, men då snöa de. Hade tänkt göra de efter lunch men då ville Viktor att jag skulle med till stan. Hade tänkt göra de efter vi varit i kyrkan men då va Karin och Klara här och käka lite. Men klockan tio gnistra det till i huvudet på mig som det gör ibland och jag kände bara "jag måste ut och springa. jag måste". sprang jag :)
Har en härlig känsla nu efteråt när man är nyduschad. Dock känns det i benen och halsen, kanske började lite för hårt.. aja, bättre yttepytte för mkt än yttepytte för lite, right?
Hoppas ni har en mysig måndagkväll! Puss / Cissi ♥

hahaha, trevlig bild eller hur? ;) viktor fota han egentligen inte skulle :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0