Fredag

Har inte så mycket att säga idag förutom att gårdagen var mysig som alla andra dagar här nere :)


Denna dagen började inte bra, vi hade konditionsträning på idrotten som jag verkligen ville vara med på, träna upp konditionen ännu mer. 5 minuter in i övningen så vrickar jag foten när jag ska svänga, 2 gånger oxå så jag gick på den helt snett innan jag fick tillbaka balansen. Illamåendet kom rätt snabbt kan jag säga, det var inte kul. Foten är inte så svullen än iaf, fick kylsprej direkt efter. Men det gör ont! :(



Idag ska jag & Madde in och möta Viktor i Halmstad mihi :D hare bäst! puss / Cissi ♥



så svullen och fin var den andra foten för typ en månad sen...

vill bara säga att jag är lättad att det gick bra med dig trots allt efter igår. Du gjorde mig väldigt orolig älskade vän. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0