Fäääst

Oj, galen kväll igår säger jag bara :p Fest borta på hansa och allt folk var helt galna men det var grymt kul! När festen gick mot sitt slut så hade jag öl på magen, benen, mellan benen, hela händerna och ansiktet. Matilda och Felicia är knäppa! Inte minst Ida, Evve och Philippa heller, ni var oxå rätt taggade ;) På vägen hem tog vi en tur genom kyrkogården för att vi inte skulle bli tagna och det dröjde inte länge innan vi fick kämpa oss igenom taggbuskar och jordhögar. Men det äckligaste var när vi gick förbi slakteriet och vissa rum var tända.... Förutom världens jävla huvudvärk idag så är jag helnöjd, det va gött att släppa loss lite bland de man känner väldigt väl och även inte så väl. Det får vi göra om snart! ;)


Imorn åker jag hem till Skövde igen, dags att träffa syrran! Var ju i julas senast vi sågs, och när man tänker efter är det väldigt länge. Iallafall om man jämför med hur ofta vi träffades för ett år sen. Saknar dig! Ska bli skönt att komma hem till valborg och så oxå :) Ni får ha det bra, pusshejs ♥ / Cissi


anledningen till att ni fick se denna roliga bild är för att jag tror jag tog den när jag & madde var i halmstad, så det hänger ju lite ihop med skolan iaf x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0