Eksjö @ night

fy bubblan vad läskigt det är att vara ensam vaken mitt ute i skogen! Viktor har somnat så jag är all alone, tillsammans med min mörkerrädsla :( vågade knappt gå ut och kissa förut, illa!
Vi såg på Pearl Harbour förut, den är grymt bra den filmen. Nästan lite för bra, eftersom jag böla som om jag fått tre hårda slag på näsan :p
Åååh, ni ska bara veta vad bra bilder vi tog förut jag & Viktor! Båda blev så himla nöjda så ni får förvänta er en bildbomb när jag kommer hem :D Jag längtar så till sommaren då man kan ta ännu finare kort, och man är lite mer solbränd och kan ha en fin klänning på sig och lite sånt :) lovely!
eftersom min smskompis dissade mig för john blund ska jag försöka att uppvakta honom lite oxå, godnatt! Puss / Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0