Bikinitime

Godmorgon alla sjusovare, jag har varit uppe tidigt idag! Skulle nämligen vara hos tandläkaren 8.30, kul. Hela högersidan av munnen är bedövad nu, altid lika trevligt ;p
Jag ska in till stan snart, tänkte kolla lite på bikini till sommaren 2010 :D Tänkte dessutom sätta mig på fiket och snacka lite, det var jättelängesen jag var där nu. Imorn ska jag och Madde förhoppningsvis till Skövde Arena och plaska runt i äventyrsbadet :D skojsigt!
Nu ska jag dra, ha det bäst! :D Kram / Cissi
vad tycker ni? Stämmer inte det ganska bra, mina två jag Cecilia & Cissi. Cecilia är den smarte, den som tar skolan på allvar osv. Cissi är den knäppe, den som alla kompisar känner, den som emellanåt är helt jävla blåst, haha ;D Tycker jag fick till skillnaderna där rätt bra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0