April April!

april april din dumma sill jag kan lura dig vart jag vill!
Japp, det vi i 09b, iallafall när det gäller vår engelskalärare! Vi hade engelskaprov på förmiddagen men när läraren kommer in i klassrummet är det tomt och alla stolar är uppställda. På tavlan står ett fint meddelande.
Engelskaläraren står och stirrar på tavlan i minst 1 minut innan hon går ut därifrån och hämtar en annan lärare som blir lika chockad hon vid synen. "Det här är det värsta jag varit med om" & "Dom trodde väl att jag skulle gå så skulle dom slippa provet" är kommentarer som fälls. De går iväg och hämtar en till drös med lärare och även de är chockade. Efter ett tag kommer hela klassen springande och ropar "April April!". Grundlurad!
Denna lilla scen kommer såååå vara med på spexet 2010!  Men hur ska vi kunna visa vad som hände? - Jo! Matilda och Cissi fick äran att gömma sig längst bak i klassrummet bakom skärmliknande saker, och därifrån kunde de filma alltihop! Så 09bs lilla påhitt kommer inte att glömmas bort! Mohahaha :D

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad jag längtar till spexet, vi har så mkt skitsaker som vi har gjort:D<3

2010-04-01 @ 23:45:55
Postat av: cissi

jag med, ska bli så jävla kul :D <3

2010-04-01 @ 23:56:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0